Recycle Memories

with one comment

Byk benda aku recycle sekarang nih,heh.Tak berapa sempat nak kuar outing atau buat apa apa benda yang creative kat rumah, yang aku tahu sekarang.Balik dari ofis mesti aku nak tidor,tak pasti kenapa.Walaupun dah cukup tidor,sekali aku letakkan kepala mesti hanyut sampai subuh,bangun, sambung balik.Tak berapa nak faham, rasa bak kena sumpah dengan sesiapa.Heh

Nie budak 3 orang nie, amat suka diphoto, time wedding juga hari tue.Diaorang 3 orang la yang paling kecoh sekali, flower girls.Tak tahu pasal yang girl last sekali kat belakang tue, aku cam tak berapa berkenan nak shoot dia.Sbb tue kasi aperture rendah,kasi blur out punya,hehe.Sorry

Dah 2 minggu aku tak berapa kerap pegang camera, kalau pegang pun,setakat pegang jer la,Flora fest ni bebetul menguji tahap kesabaran aku.Setiap hari darah aku naik, nak surh hantar cd artwork pun susah.Semuanya kena buat sendiri, kalau tak.HANCUS!!Paling susah aku rasa dengan setengah manusia paintball ni, adalah dengan gambar potrait untuk ID tag, aku tak berapa faham dengan kesusahan mereka semua tue nak email gambar berukuran passport, susah sangat ker korang semua nak email ?susah sangat ker nak mintak gambar yang tak merapu bak gambar ala ala myspace/friendster?Perlu difahami wahai manusia sekalian, utk kegunaan id tag kita bukannya nak letak gambar gambar anda hensem ker tak hensem ker, mampos orang nak kira apa,janji clear.Kalau rasa diri nak hensem, shoot la elok elok, pegi la kedai,invest la sikit.Setakat rm10 takkan korang nak cakap korang tak mampu, yang korang beli marker/pallet apa semua tue aku rasa, dah boleh beli studio kit kalau disimpan kesemua totalnya sekali.

So aku pun dah malas nak berceloteh pasal id tag, siapa rasa agak agak gambar tu ehedious,pandai pandai la korang sembunyikan muka korang kat id tag tue,lekat la sticker ker aper ker.

Cheriooss

Written by azamsaad

July 28, 2008 at 5:21 am

Posted in Uncategorized

One Response

Subscribe to comments with RSS.

  1. aper la yang ko bebelkan ni labu ?

    redz

    July 28, 2008 at 7:37 am


Leave a Reply

